Boje i popune
-Eye Dropper tool -alatka koja služi za određivanje boje nekog nepoznatog objekta, moguće je podešavati veličinu sakupljača uzorka.
-Paintbucket tool -bojom koja je predodređena Eye Dropper-om, ili jednostavno selektovana iz color palete, ovom alatkom popunjujemo željeni objekat, koji mora da ima zatvorene sve ivice, da bi ova alatka mogla da uradi željenu operaciju.

Outline Pen Dialog -omogućuje
podešavanja svih parametara ponaosob, koji su vezani za linije kao takve, ili u
sklopu nekih objekata. Outline Pen Dialog izgleda ovako:

-Color Docker Window -još jedna mogućnost selektovanja boje linija, s tim što je ovaj prozor obično postavljen kao usidrena paleta, pa je tako prostor za rad neznatno smanjen uz povećanu funkcionalnost.

-Fill Color Dialog / Uniform
Fill -omogućuje odabiranje boja kroz mnogobrojne Palete,
Mixere, i Modele, slično kao i Outline Color Dialog (kod bojenja linija)

-Pattern Fill Dialog -omogućuje bojenje objekata pomoću Pattern
principa. Potrebno je samo odabrati šaru, i njenu veličinu, kao i centralnu
poziciju, i program će sam umnožiti šaru, tako da izgleda da je objekat obojen
sitnim indentičnim detaljima.

-PostScript Texture -u ovoj
alatki je moguće obojiti željeni objekat pomoću jednostavnih PostScript
textura, pri čemu postoji mogućnost menjanja ponavljanja (frekvencije)
objekata, debljinu i širinu reda, i faktor sive ili neke druge boje, koja je
predviđena za svaku texturu ponaosob.

Interactive Fill Tools -ovaj skup alatki omogućuje popunjavanje objekata bojom, s time što nam se
sada po prvi put javlja funkcija Interactive Mesh Fill Tool, koja donosi
nešto sasvim novo.
-Interactive Fill tool -omogućuje bojenje objekata kroz više načina
prelivanja boja. Postoji mogućnost i biranja ugla prosipanja boja. Boje mogu
biti samo dve, ili više, a može se i njihova širina i intenzitet menjati u
prozoru Edit Fill koji izgleda kao i
Fountain Fill Dialog, a omogućuje dodavanje fila sa više različitih izgleda:
-Interactive Mesh Tool Fill -jedinstvena alatka za dodavanje boja
objektima. Dodavanje boja na ovaj način moguće je potpuno personalizovati
prelivanje, koje je moguće na toliko raznovrnih načina, a opet toliko
jednostavno. Prvo objekat možemo jednostavno obojiti nekom bojom, iz alatke
Fill Color Dialog, a potom alatkom Interactive Mesh Tool dodamo mrežastu
tvorevinu, koja je proširiva. Svakoj tački u mreži može se dodati posebna boja,
a kasnije pravilnost mreže možemo promeniti sa alatkom Shape.
Нема коментара:
Постави коментар